Opelia blog

Ki vagyok én, és mi ez az egész?

2018. március 18. - tgabika

Rajongó? Fanatikus? Idestova 20 éve Opelezem, és 15 éve vagyok a szcéna tagja, így ha komolyabban foglalkozol a márkával, elképzelhető hogy hallottad már a tgabika nevet... nos, ez lennék én. Hogy miért pont Opel? A véletlen hozta így, és bár nem hiszek a sorsszerűségben, mégsem bánom hogy így alakult. Gyakorlatilag a kezdetek óta be vagyok oltva a márkával, azon belül is főleg azokkal a típusokkal, amik valamilyen szempontból érdekesek vagy különlegesek. Szándékom szerint erről fog szólni ez a blog. És hogy miért éppen Opelia? Ez egy áthallás, egyben gyenge szóvicc tőlem egyrészt az Ofélia női névre a hangzás miatt, valamint úgy is mint Opel ország, Italia mintájára.

A bejegyzés trackback címe:

https://opelia.blog.hu/api/trackback/id/tr3213749958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása